eemelieaandersson

22.54

Publicerad 2012-02-06 22:57:28 i Allmänt

Eftersom jag numera tydligen har flera läsare (kanske för att facebook är borta, eller vad vet jag), så uppskattar jag ändå om dom som vet om denna bloggen inte sprider den vidare. Tack.
Efter ett träningspass och alldeles för uppsvullen mage av mat, blir det nu sängdags. Alldeles för sent egentligen eftersom klockan står på 05.30. Nervöst. Borde inte vara ett dugg nervös, men tror att min körlärare har trissat upp mig. Jobbigt? JA. Det går säkert bra ju, ingen big deal.
Godnatt nu.

Kommentarer

Postat av: LILLY

Publicerad 2012-02-07 14:32:38

Sv: de kommer in på stylebytyra.se snart!! :)

Postat av: LILLY

Publicerad 2012-02-07 18:14:09

Sv: Har pratat lite emd föräldrar och så och hade sååå gärna velat men vet typ inte vart jag ska börja liksom..måste nog gå och prata med en syo eller något. Hur går det själv?? såg en skymt av några papper?! :):)

Postat av: LILLY

Publicerad 2012-02-07 19:22:49

sv: ååh vad kul! vad ska du läsa där då? jaha okej vad är det för agentur "sköter" de andra städer också? joo, precis jag vill nog till london fast New York hade ju inte varit helt fel haha :D:D

Postat av: LILLY

Publicerad 2012-02-07 20:55:33

Aa fan vad kul det lät!! Ska nog ta och kolla in det:) jaa, mycket roligare och känns lite säkrare att åka med någon ju. Är det mycket som ska fixas och så? Hur gör du med boende då:)?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela