eemelieaandersson

rakt in i väggen och förbi

Publicerad 2012-08-20 23:25:08 i Allmänt

Ojojoj, mycke som händer nu. Killar tjejer fester kvällar ja men allt på en och samma gång. Njuter av sommarlov trots att jag jobbar. Fasar inför hösten nu när jag sett mitt schema, men det löser sig. Måste bara kunna jobba mycket också.. Hur nu det ska gå till. 
Händer skumma saker med skumma människor hela tiden känns det som. Förväxlar personer mer än bara på fyllan och trivs med fina vänner. 
Hade en riktigt bra utgång med steph och emilia i fredags. Tjejsnack som varade överlänge som blev till F-tält - skeppsbron - klubb f - etage - efterfest i västra hamnen. Riktigt sjuk kväll! Som vanligt typ.. Annars mycket jobb och så, glad över att jag ska få jobba utomhus nu tre dagar i veckan. 
Positivt besked idag på mejlen också. Nä men nu flyter det fan på. Har hittat tillbaka lite. Och även fast jag gått upp fem kilo i sommar så är självkänslan lite bättre än vad den var för bara två månader sedan. Varför? Man glömmer, eller nä man minns. Men förtränger, eller rättare sagt slutar bry sig om sånt som tar dålig energi från en. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela