eemelieaandersson

nöjd

Publicerad 2012-08-15 23:49:02 i Allmänt

Jäklar vilken lång dag. Sprungit jobbat väntat jobbat. Nu är jag helt slut. Ska bli extremt skönt att sova faktiskt. Om jag nu kommer kunna det, det vill säga. Sjukt nöjd över att jag, trots semester med massa mat och alkohol, fortfarande kan springa 5an på 23 minuter! Cred till mig där. 
Jag som skulle åkt till Oslo nu i helgen. Hade varit skönt att komma iväg lite faktiskt. Lite mycket som händer nu.
Blir så förbannad på folk som ljuger! Och när man frågar, så får man ett helt annat svar, fast man själv vet att det inte stämmer. Jag trodde att vi var lite förbi det stadiet där man inte kunde ha en öppen relation. Men tydligen hade jag ju fel, brukar bli så nuförtiden känns det som. 
Har inte tid för vad jag vill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela