eemelieaandersson

heartbroken

Publicerad 2012-08-09 12:31:24 i Allmänt

Skulle köra på nykter utgång igår. Tänkte att jag faktiskt behöver spara på lite pengar och låta kroppen vila. Sen kände jag nä, vafan klart jag kan ha kul utan sprit men igår blev ju som min "helgdag" (eftersom jag är ledig idag och jobbar hela helgen). Så det slutade ändå med tre glas ute. Eftersom man hade tränat precis innan så slog det väl ändå på litegrann. Gjorde ett misstag och drack energidricka. Min kropp klarar inte det. Konstigt nog märker jag inte det när jag dricker vodka/redbull. (kanske för att man inte känner det när man är full). Men när jag dricker vanlig energi dricka så slutar det inte bra. Helt skakig i hela kroppen, svettas och känner typ hjärtat bulta i kroppen. Inte okej. Helgen kommer bestå av mycket jobb. Kräftskiva på lördag så det blir väl vin till maten liksom. Jag tycker jag dricker alldeles för mycket. Förstör alla mina organ totalt. Men jag förstår verkligen inte dem som kan dricka mer än två gånger i veckan. Visst det är väl socialt, men man kan väl umgås utan sprit/vin. Jag lovar jag har predikat färdigt. Nu tänkte jag ta tag i lite saker som måste göras, och sen sticka o träna. Får väl vara lite duktig på min lediga dag. (även fast jag känner mig extremt illamående efter äcklig nattamat inatt). Jag är inte bakis, men ögonen är heeeelt förstörda. Sömnbrist och ja, annat. 
Puss på gumpen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela