eemelieaandersson

happiness is the key to success

Publicerad 2012-08-05 01:38:05 i Allmänt

Hemkommen från stängning på jobb idag. Brukar väl vara sådär en lördagskväll men timmarna gick ändå ganska fort ikväll. Är så extremt trött efter utgången igår. Haha, usch spenderade alldeles för mycket pengar och drack alldeles för mycket drinkar.
Negativa med jobbet ikväll var att jag inte kunde va med på ellas kräftskiva. Hade velat! Så kul när någon faktiskt tar tag i saker och engagerar sig. Menmen, förhoppningsvis kommer det fler tillfällen. 
 
Fick ett meddelande på facebook från en person jag inte känner. Han skulle förklara för mig hur trög jag var och hemsk och ja, allt han kunde komma på kändes det som. För tydligen träffade jag honom igår och han var så hjälpsam så att jag borde tacka honom (typ). Ärligt asså? vad fan är det för fel på vissa männsikor. Helt sjukt ju. Är du trevlig moot mig så är jag trevlig mot dig. Men förvänta dig aldrig att någon ska vara trevlig när du själv är så jävla otrevlig. Patetiskt! 
 
Nä, dags att sova nu. Blir stängning imorgon också och vet inte om jag skulle in och städa på mammas jobb också. Får se, får se.. 
Förresten så känns det som att jag verkligen tröttnat på spriten. Senaste två gångerna ute har bara slutat kasst. Skickar en massa sms och gör bort mig totalt inför både personer jag känner, men även dom jag inte känner. Sabbat alla chanser hos personer som jag vill få bättre kontakt med, men blir för påträängande dem med lite sprit i kroppen. Och hur kasst mår man inte dagen efter.. Jag vill och jag borde satsa mer på träning och gå ut och ha kul utan sprit. Frågan är bara kan man det? 
 
Bakistjej med fettigt hår. Lika bakis då som nu. Precis innan jag ååkte till Portugal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela