eemelieaandersson

what is trust

Publicerad 2012-04-29 23:33:51 i Allmänt

Jag har känt det förut. Men jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva det igen. Eller jo, men jag har verkligen försökt hålla mig borta. Jag blottar inte mig för någon kille, jag vill inte få känslor. Varje gång jag öppnat mitt hjärta för någon så har jag blivit sårad. Jag vågar inte lita på någon, och vet inte längre vem man ska lita på.
Jag trodde då aldrig att jag skulle ligga sådär i sängen och må så kasst igen. När hjärtat gör så ont att gråten inte tar slut och andningen fungerar inte. Hemskt.
Morgonen därpå känner man sig tom. Helt jäkla tom på allting. Känslor, ord, allt. En del av hjärtat har liksom på något sätt försvunnit långt bort och man har precis insett att det faktiskt är så.
Under en period i mitt liv (när jag ägnade mig åt att vara så förälskad i en kille), blev jag sårad sådär flera gånger. Sen dess har jag inte låtit det hända. Inte med en kille.
Ögonen var svullna av för lite sömn idag på jobb. Tiden gck väl ändå ganska fort. Valborg imorgon och jag har verkligen inga förväntningar. Känns bäst så faktiskt.
Nu förstår jag varför jag undvikit alkohol i en månads tid. Har bara blivit full en gång denna månaden och det var i Lund. Det var kul.
Puss och godnatt fina klagoblogg. jag tycker om dig så

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-05-03 18:08:40

Klockren textruta<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela