eemelieaandersson

Tonight, we are young. So let's set the world on fire, we can burn brighter than the sun

Publicerad 2012-04-05 17:40:31 i Allmänt

Legat i sängen hela långa dagen. Skulle jobbat på väla idag men fick ställa in det. Helt plötsligt har jag superont i halsen. Så jäkla trist att bli sjuk nu. Har varken tid eller lust att bli sjuk. Hoppas kunna jobba imorgon ändå. Ska nog kunna gå. Får sova tågresan och proppa i mig ipren och cvitaminer.
Mamma kom hem med jordgubbar och två stora chokladcroissonter till mig och henne. Jättebra när man är sjuk och intre tränar jag men tryckte såklart i mig hela ändå. Det är ju trots allt påsk.
Svårt med sommarplanerna också. Blir det portugal? förhoppningsvis ja. Blir det nått annat, eller ska man spara dom pengarna? Borde spara spara spara spara, men en liten billig resa med vänner kan jag nog unna mig.
Måste bli frisk nunununu.. uttråkad som attan av att bara gå här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela