eemelieaandersson

Love you like a lovesong

Publicerad 2012-04-21 22:09:49 i Allmänt

Wäää, hur bakis idag? Jääätttebakis. Var inte tillbaka i malmö förrän vid två idag. Hade en awsome kväll igår med en gammal klasskompis. Blev alldeles för mycket sprit och vi hamnade på både göteborgsnation, herkules och sen nån skum efterfest där jag räka dricka vinäger och snacka engelska med en dansk. Äe ganska sjukt, fattar inte hur vi hamna där ens, eller ja, fatta ingenting faktiskt. Men kul hade vi. Fick se rumpa på nationen också, alla bar ilt och en kille ville mer än gärna visa sin rumpa haha. På herkules var det däremot dött och dyrt.
Fyllesms och sånt skit som vanligt. Men ja, det var en jäkligt kul kväll. Synd bara att visa inte kan komma över saker. Herregud liksom vad fan har jag gjort dig. Knappast mitt fel liksom.
Nu ska jag minsann sätta på en film och sen somna tidigt.
Puss och hej.
Förresten så var ja sådär äckligt bakis att jag vill eha sötsaker, körde till icamaxi och köpte en stor godispåse för mina sista pengar, men klarade av att äta typ tre bitar. Ångrar mig fortfarande att jag inte köpte typ färska hallon eller nått.
Godispåsen skänktes till killarna på nedanvåningen. (Lillebrossan har några kompisar här för att se champions league)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela