eemelieaandersson

jag är sämst på det mesta

Publicerad 2012-04-13 08:16:31 i Allmänt

Vad hände med tiden när man lyfte på luren eller träffades för att prata, istället för att antyda saker på facebook eller bloggar?
Antyder jag nånting om någon, så är det inte för att jag vill sänka någon, utan isåfall tacka någon. Känner någon sig träffad på ett dåligt sätt? fråga mig om jag verkligen menar något dåligt. För det vill jag inte göra.

Detta är alltså en bild som handlar om vänskap. Vänskap i den form som jag tycker är som finast. Inte om någon person jag känner. En förklaring borde väl inte behövas till en bild liksom. Men snälla, prata med mig istället för att ta åt er och tro att saker som inte alls har med er att göra, har det. (Konstig mening men ni fattar poängen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela