eemelieaandersson

come on girl

Publicerad 2012-04-23 16:28:16 i Allmänt

Riktigt otaggad på att träna, men ändå sprang jag till gymet, styrketränade och sprang hem. Med min underbara vitaminbrist innebar det all all energi tog slut sen. Vilat en stund nu, sen ska jag träffa kusin Jessica ikväll. Fick leverans på mina vita byxor idag. Har doch inte hunnit pröva dem men ska göra det alldeles strax.
Har snöat in helt på ett par AWSOME shorts på hm. Tyvärr finns dom inte på hemsidan, tror jag såg dom i damernas värld. Måste hålla ögonen öppna på dom i butik. (Även fast det sista jag behöver är ett par shorts, hehe).
Fastnade på HMs hemsida när jag letade och hittade en massa annat snyggt också.
Påminnelse till mig själv, ändra kostvanor och skicka in ansökan idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela