eemelieaandersson

"beacuse when you hit bottom and really feel like shit inside, and you have to climb up by yourself. you get a chance to get to know not just yourself, but also the people you love the most.."

Publicerad 2012-04-15 12:19:25 i Allmänt

Fint väder! och jag ska jobba. Såååå typiskt.
Har börjat vakna av mig själv extremt tidigt på mornarna. Kanske bra, men mindre kul att veta att man sover oroligt. Mardrömmar och grejjer.
Imorgon är jag dock ledig. Ska bli jäkligt skönt. Hoppas bara allt går bra imorgon. Nu är det ju liksom fan dags tycker jag!
Idag hade jag velat ut och springa, eller gå jättelångt. Skönt i sånt här väder. Ännu mer skönt att för andra dagen i rad en helg vakna upp och känna sig både utvilad och inte ett dugg bakis. Den där bakis känslan har jag tröttnat på.
Hade en jättefin fredag. Väla hela långa dagen sen blev det inflyttningsfest och lite kb (haha). Ja, väldigt lite så att säga. Kom fram till att jag saknar Lund, och tänkte höra av mig till en kompis om utgång snarast. Jag hann inte sätta tanken i verk förrän hon hör av sig och skriver precis samma sak. Underbart, verkar som att det blir utgång nästa vecka i Lund. Saknade lilla Lund.
Nä, nu måste jag skynda mig. Kommer väl antagligen inte få gå tidigare heller eftersom jag slutar 21. Menmen, som sagt är man ju ledig imorgon så får vara glad för det.
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela