eemelieaandersson

a true friend is that person who's proud of you when you succeed and dosen't leave you when you fail

Publicerad 2012-04-10 22:27:02 i Allmänt

Gaaaaahhhhhhhh, är trött på min säng. Har legat här sen i osdagskväll typ. Med en fin dunderförkylning, som faktiskt äntligen känns aningen bättre (förutom näsan som jag inte kan andas genom).
Nu har jag tittat på desperate houswifes och ser gcb. Löjligt mycket reklam. Löjligt uttråkad.
Var på arbetsintervju innan idag. Kändes bra faktiskt. Mindre bra känns det med jobb som jag fått som är väldigt oklara. Får jag detta jobbet så har jag fyra jobb och det hinns nog inte med. Har även ett annat på g också. Jag som inte trodde det skulle löna sig att sitta inne på arbetsförmedlingen varje dag. Okej, ska inte säga för mycket dör då lär man väl förlora allt i ett nafs. Men just nu går det/känns det bra!
Synd bara att man inte har så mycket kontakt med folk som stått en nära längre.
Vad ska man göra, har lärt mig uppskatta jobbiga perioder i livet också. Varför? jo för då ser man vem som faktiskt finns där för en och ställer upp för en även fast man är nere. Uppskattar människor som gör mig glad mer än någonsinn.
Nä, ska prova mina nya träningsskor (en gång till) och hoppas att jag blir frisk snart så att jag kan komma igång fullt ut med träning och nya jobb. TAGGAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela