eemelieaandersson

" nu kan du få mig så lätt "

Publicerad 2011-09-21 22:28:22 i Allmänt

Jag har en massa att skriva om, men ändå blandar sig bara orden i huvudet. Det brukar vara så när man är nere. Som alltid när det börjar bli höst och kallt. Jag har svårt för denna årstiden. Jag lovade mig själv att jag skulle inte vara kvar här i Sverige denna vintern.
Sitter och letar lägenhet i Stockholm och har redan hittat en kurs som börjar i januari som jag vill läsa. Jag behöver något nytt. Då är frågan om man blir nöjd då. Bo kvar i kalla Sverige fast långt upp utan varken vänner eller familj. Jag tror det. Saker bevisar hur snabbt allt förändras och hur man kan ändra hur man tycker och tänker på bara en sekund.  
Jag borde legat och sovit nu. Det enda jag ska göra framöver är att läsa, köra, jobba och läsa ännu mer. Ge mig en utekväll denna helgen iallafall. Sen kommer det ju inte att bli på iallafall två veckor.
Ja fan, allt känns fel och konstigt.. och ja, jag är trött på att höra folk som gråter. Jag har redan fått för mycket av det under en tid för ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela