eemelieaandersson

nowhere

Publicerad 2011-10-09 00:22:10 i Allmänt

Nej jag är inte ute och festar idag heller. Fast jag trodde att det skulle bli Lund. Folk är ju väldigt trevliga, omtänksamma och sånt där, måste jag väl påpeka. Men vem fan bryr sig.
Istället spenderar jag kvällen i sängen med en småmysig film på femman och sedan lägenhetsletande i stockholm. Det går framåt! nu ska jag bara hitta något att söka och bestämma mig för vad jag ska göra. Imorgon blir det hemtenta sen jobb, måndag blir det hemtenta hela dagen. Vilken lättnad det kommer vara när den är klar! Då ska det börjas tränas. Och plugga körkortsteori......
Nää, nu ska jag försöka stänga datorn och sova så man kommer upp i tid imorgon, måste hinna skriva lite innan jobb. Men datorn sätter jag i viloläge så att denna sida fortfarande kan vara öppen till nästa gång datorn startas. Förmodlingen kommer väl servern krascha när den släpps, men jag vill iallafall se. (priserna ska ju inte vara så höga heller tydligen!).

Kommentarer

Postat av: LILLY

Publicerad 2011-10-09 16:55:38

Sv: Ja precis det jäkla studielånet tar emot litegrann haha! men jaa, vi kan ju se och snacka lite smått så kanske det blir ngt vem vet allt förändras ju hela tiden nu haha så hade inte förvånat mig om jag fått fnatt och bara sticker till höst!! :D

Postat av: LILLY

Publicerad 2011-10-11 22:36:01

Sv: Ja precis och jag känner att jag nog vill tillbringa mer tid utomlands och så tycker jag utbudet på program här är lite smått när det kommer till design tyvärr! Jag läser designteori just nu på malmö högskola:) du då?

Postat av: LILLY

Publicerad 2011-10-16 22:47:05

Åhh, har hört om den kursen är den rolig??

detta kommer låta jättetråkigt säkert haha men jag ska läsa engelska och vill gå och skiss-kurs parallellt. engelskan bara för att jag känner att jag vill vara lite förberedd om jag nu väljer att börja plugga i england till höst plus att jag faktiskt tycker engelska är kul haha! jag stannar i malmö nu till våren också ska glida lite till och känna efter riktigt vad jag vill:)

vad lutar det åt för din del då? Pussss

Postat av: LILLY

Publicerad 2011-10-17 21:30:00

Ja jo det känner jag med, men sen fanns det typ inga kurser alls så engelska fick det bli hahah! jag sökte också en media- och kommunikationsvetenskaps kurs här i malmö men ja vi får se vad det blir! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela