eemelieaandersson

"visst känns det fint att va vid liv, en gång till"

Publicerad 2011-11-14 15:56:00 i Allmänt

Tenta plugg, kaffe, håkan hellström. Så har min dag varit ungefär. Ett snabbt besök hos tandläkaren med bedövning och grajer också. Mindre kul. Har precis micrat en kopp kaffe, utbytit några ångest meningar med Lina på facebook och då kanske det är dags att sätta igång att skriva igen.
Förresten så smakar det banan i hela min mun (tandläkaren), och jag har kommit på att jag måste börja träna seriöst. Inte äta godis så ofta och träna minst två dagar i veckan får det bli till en början när man fortfarande har en massa plugg, körkortsteori och projektarbete.
På GG i sommras. Väldigt osmickrande bild på mig. Ser ut som en tioåring med för många kilon på kroppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela