eemelieaandersson

"vi två hör hemma, i ett rum med inga andra"

Publicerad 2011-11-12 11:02:06 i Allmänt

Bra dag. Glad dag. Nja kommer ändras snart. Klockan nio skulle jag börja skriva på min tenta sa jag till mig själv. Sen fastnade jag vid en barnfilm istället. Självdiciplinen är på topp (!?). Vet liksom inte hur jag ska börja skriva eller vilka fem historiska nedslag jag ska ha med. Känns jobbigt detta. Ikväll blir det iallafall jobb så innan dess måste jag ha hunnit skriva lite iallafall. Eller egentligen borde jag ha skrivit ganska mycket till ikväll. Förresten så har jag kommit på att jag vill färga mitt hår. Ljust i topparna och mörkare uppåt. Det ska nog kunna fixas!
Också vill jag ju tatuera mig. Det får dock vänta tills jag vet var och vad.. Hittade en snygg bild på en fin tatuering nånstans,
Då måste man bara komma på något smart att skriva över hela ryggen också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela