eemelieaandersson

lite skuldkänslor..

Publicerad 2011-11-05 14:17:43 i Allmänt

vissa människor får man skuldkänslor över att man aldrig hör av sig till. Såna som man kanske tar lite för givet som ska finnas där även om man inte hör av sig. Även om det är vänner eller släkt, man liksom räknar med dom. Ändå räcker det kanske med ett samtal och frågan hur är det?.. Allt blir som det blir och ibland kan någon annan människas handlande få konsekvenser för en relation mellan två helt andra. Komplicerat detta, men behövde skriva typ.
Känner mig iallafall lite stolt att jag faktiskt fått lite gjort idag. Har så mycket att plugga nu, vet inte riktigt hur jag ska hinna. Tror på bra planering, men är sämst på att följa min planering. Dags att sätta datorförbud eller nått. Kanske bestämma att man bara får vara inne på bloggar, facebook m.m. i en halvtimme om dagen. Nånting måste iallafall ändras för datorn tar alldeles för mycket tid av mitt liv just nu.
Sitter och väntar på att pappa ska komma hem så vi ska övningsköra till hyllie och hämta farmor och farfar. Dom har varit borta hur länge som helst.
Har inget speciellt att skriva men trots för mycket plugg och lite osäkerheter känns det fan bra nu. Ikväll blir det lund och imorgon jobb HELA dagen. Bara ett seminarium på måndag men måste plugga som ett djur innan. Tufft är det nu faktiskt.
Förresten!, jag har ställt mig i kö till bostad i Göteborg. Ett steg närmre en flytt?!
Undrar varför allt det i högra hörnet måste stå med? hur får man bort det, jättekonstigt ser det ut ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela