eemelieaandersson

"du skulle varit där, riktig köttmarknad, det hade du gillat emelie"

Publicerad 2011-11-11 14:31:36 i Allmänt

Haha, en tjej jag lärt känna i klassen sa just den kommentaren när vi satt på tåget till helsingborg föra några veckor sedan. Helt underbart, dog lite av skratt. Jag kanske är desperat, eller iallafall verkar desperat. Eller nej, kanske bara behövde eller behöver någon. Nä, jag vet vad jag behöver (just nu att någon gör klart min hemtenta!!), men nä, att sluta tänka på han och kanske fasta för någon annan. Jag vill inte ha något förhållande, men jag vill tycka om någon annan än killen som är helt omöjlig att på något sätt kunna ens få träffa. (Nej, han är inte kändis). Jag tänker på dig lite för ofta nu för tiden. Inte egentligen för att vi hade något speciellt, eller hade någonting alls. Inte heller för att vi inte bråkade, för även om vi inte kände varandra så hatade jag dig ibland. Den där svartsjukan eller vad det var, kommentarerna som gick mig på nerverna. Sen kom det till de tillfällen som vi var ensamma, oh en sån som dig vill jag ha tänkte jag då. Eller kanske dig. Det håller inte längre, det var inget, det är inget, det kommer aldrig bli något.
Istället sitter jag och blir lite besviken för att jag inte fått några sms från någon annan som jag inte får falla för. Alltså det där med kärlek och känslor är inte lätt. Man kan tro att man kan bestämma vem man ska falla för, men så blir det aldrig. Ingenting blir någonsin som man tänkt sig. Jobbigt, men kanske bra ändå.
Nu ska jag fortsätta skjuta upp min hemtenta och lyssna lite mer på Moa i Idol. Vilken röst, vilken låt, herregud..
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela