eemelieaandersson

what a night

Publicerad 2011-05-08 21:11:04 i Allmänt

Bal igår. Vilken kväll! Mådde långt ifrån bra redan fem minuter efter vi anlänt på standbaden. Kvällen blev bättre desto mer klockan blev, och jag måste säg tack till alla extremt fina som hjälpte mig under de "svåra timmarna" i början.
Men trots allt måste jag ändå säga att det blev en hyfsat lyckad kväll.
Borde ha pluggat hela dagen idag, men har inte orkat resa mig från sängen ens. Dusch nu sen sova och upp tidigt imorgon.
alla tårarna igår (som jag knappt ens minns själv emn tydligen grät jag en jävla massa) har nog hjälp att lätta på trycket lite.
En månad kvar. För fan nu kör vi!

Fina älskade tjejer. Längtar till rhodos mer och mer för varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela