eemelieaandersson

tisdag

Publicerad 2011-05-31 12:28:57 i Allmänt

Goddagens. Dags att skriva klart filosofi arbetet nu nu nu faktiskt. Sen ut i solen och svettas lite. Ikväll blir det fika och bio. It's a dejt. Höhö,vad vet jag.
Har precis kommit hem från stan och från anställningsintervju. Låter galet. Barcelona. Först köpenhamn från 1augusti och en månad fram, sen barcelona på obestämd tid. Låter nice, men mycket slit för lite pengar. Vill vill inte, måste bestämma mig. Tills nästa vecka. Jobbigt allt det där med framtid och sånt. Undrar hur barcelona är på hösten.
Dags att ta tag i sista delen av sista arbetet under gymnasietiden nu då! Fy satan vad skönt! Jag och mollan ska försöka anordna utsparks lekar. Kan bli kul. Hoppas det blir av. Man måste ju faktiskt ha sånt. Sen nästa vecka är det studentetn! fan va fort tiden går. Har massa studenter att gå på och pengarna bara flyger iväg nu känns det som. Båten på onsdag. Livet leker ändå lite nu. Fast bara lite. Det gjorde det verkligen inte igår. Vaknar av att man gråter, helt underbart. Snacka om att vakna på fel sida. Satt uppe till tre och pluggade (duktigt!). Fick ändå inte allt klart ju. Nä vafan, nu måste jag sätta igång så att jag kan komma ut och få lite sol!

ny tröja. hehe. fan måste köpa covers till nipplesen och tejp att tejpa fast min studentklänning, eftersom den är lite stor vid brösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela