eemelieaandersson

panik

Publicerad 2011-05-09 17:11:34 i Allmänt

Finns inget mer än skola i min hjärna just nu. Herregud, panik samtidigt som jag har lust att lägga ner projektet skola för ett tag. Det är en månad. Kör som ett mantra i huvudet, en månad bara, en månad. Skulle få en massa gjort idag. Har inte gjort ett skit! Så jäkla kasst.
Usch nä, vill knappt prata eller skriva om det får bara ångest.
Fan asså, balen kommer det ju snackas om en del nu framöver. Haha! Tur att man var en av dom som skämde ut sig absolut mest. Jaja, det är väl sånt som händer.
Älskade mamma fyller år imorgon. Så upp cptidigt för att sjunga.
Borde sticka ut och springa en runda, har för ont i ryggen. Äh så mycket man borde.
Nu borde jag sätta igång med att skriva om alqaida och osama. Lovley

Förresten så vet jag inte ens om inläggen kommer upp. Jag kan inte själv se de senaste tre inläggen så jag har ingen aning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela