eemelieaandersson

måste måste

Publicerad 2011-05-23 14:36:13 i Allmänt

vara effektiv ida. Powernap nu sen måste måste jag skriva filosofi/svenska. Måste! Nej sova en halvtimme först mår man bättre av. Hoppas jag. Oh vill shoppa. Ha mer pengar. Köpa fina saker. Shopping får en alltid på bra humör.
Kuggade totalt italienskan idag. Orkar inte bry mig faktiskt. Det går utför. Fan asså! en vecka kvar bara kooom igeeen. Nä godnatt!

Vill göra något med mitt cp hår. Slinga de efter studenten och rhodos kanske? Ja, om pengar finnes. Sugen på kort också, men det vågar jag inte. Tar ju fem år att växa ut sen eller nått. Njaa.. Får väl se vad som händer. (dock händer inget innan studenten) eller kanske en toning? typ ljusbrunt. hmm får väl se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela