eemelieaandersson

lonley

Publicerad 2011-05-20 23:46:48 i Allmänt

Fredagkväll och jag ligger ensam hemma i min säng. Ja, lite deppigt faktiskt. Och visst hade man önskat att man hade någon just nu. Klockan är tjugo i tolv och jag ska sova. Har inte pluggat men haft en fin helkväll framför tvn med chips.
Snackade med Ling. Vilken tjej. Man ska verkligen ta hand om dom fina vännerna man har alltså. Har länge trott att jag inte har så många som verkligen bryr sig. Visst några, och för mig tillräckligt. Men även tillräckligt för att flytta. Men vänskap alltså, det finns dom som är så fina. Stor kärlek.
Om en vecka är jag fri igen. Fi från pluggandet och kan äntligen träffa fina vänner jag inte sett på länge, göra saker jag själv vill göra (kickboxning med ling?), göra saker som jag borde (kanske inte jättekul,men nödvändiga). Nej, en vecka kvar nu,det är bara att hålla ut. Kommer låsa in mig på rummet eller biblioteket nästa vecka antagligen.Galet men så får det bli.
Nej fan somnar med ett leende på läpparna. Godnatt.
Förresten så drömde jag en helt sjuk dröm inatt. Pinsamt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela