eemelieaandersson

lite damp

Publicerad 2011-05-23 21:55:55 i Allmänt

Fick frispel innan. Fyfan! Arg som fasiken. Egentligen bara på mig själv för att jag är så värdelös (grym överdrift). Nä, men skulle plugga som satan idag och inte gjort någonting så det är ångest på hög nivå. Tog väl ut det över allt och alla. Tur man har fina vänner som står ut med en ändå. Efter en joggingrunda lite te och en halv melon känns livet lite lättare. Det gör inte lika mycket längre att jag inte pluggat ( imorgon kommer jag få damp igen på mig själv eftersom då måste jag göra ännu mer). Ska iallafall läsa igenom texten och sedan gå och lägga mig. Trots att ingen ska till lektionen imorgon så har jag ändå bestämt mig för att gå dit. Måste få en del saker gjort och har planer på lyktan efter vi slutat. Men vem vet, kanske är sängen mer lockande klockan sex på morgonnen än skolan. Vi får väl se.
Måste tacka bästa vän för att försöka göra mig glad när jag bara vill slå ihjäl någon. Fick ett gott skratt när jag såg detta på facebook.
Hej mitt lilla dampbarn. Ska jag göra dig glad?:D MAIN BAIN!!!!
Gabriela Tenggren Pipstolen?
Eller så kan du tänka på vår klassresa i bokskogen haha! Var det inte du, jag & joel som gick vilse?

Gabriela Tenggren När du halkade på båten
Gabriela Tenggren NÄR VI SÅG MFF MATCH HAHAN
Gabriela Tenggren När vi '''''''' vid husielivs? ÅH DETTA BLEV JÄTTEROLIGT

varför texten helt plötsligt blev extremt liten vet jag inte. Men fan va kul det var. Hahah, vilka minnen.

ignorera mitt extremt fula fyllesmile. På slääääägt. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela