eemelieaandersson

"if two people are ment to be together, eventually they will find their way back"

Publicerad 2011-05-04 20:52:20 i Allmänt

Inte så jävla konstigt att man varit deppig dom senaste två dagarna och idag. Glömt käka ppiller på en vecka så helt plötslig börjar hormonerna spöka som fan. Vet inte alls hur jag ska börja ta dom nu heller. Onödigt jobbigt.
Det är för mycket nu. För mycket i skolan och för mycket i min hjärna. Tankarna lever sitt eget liv och trots att jag skriver, för min egen skull, så stannar det konstigt nog kvar i huvudet.
Jag har bestämt mig för att gå och lägga mig alldeles strax. Behöver en massa sömn, och imorgon lär jag behöva kaffe och massa plugg.
Funderar på att efter denna helgen inleda en vit månad. Alltså fram till studenten. Var längesedan jag hade en lyckad utekväll och trött på att spendera så jäkla mycket pengar på det. Då går jag hellre in på Acne och drömmer mig bort bland både kläderna och snygga killar. För jävlar, det är ju där man ska ragga minsann!
Skriva lite, sen krama kudden. Tack


Måste du, måste jag.
Måste vi hålla på och hålla varandra kvar. Jag vill men ändå inte. Vill inte se att du fortfarande bryr dig, vill inte vara den som bryr sig. Önskar att jag inte saknade. Men hur var det du skrev efter du kollat för länge, she aint you.
Nä, sant. Men vissa tider är över och jag vill ha något nytt. Någon som jag föll för på nytt. Jag vet hur det känns, det var fint. Även om inte det heller funkade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela