eemelieaandersson

gråtfärdig

Publicerad 2011-05-22 21:05:42 i Allmänt

Herregud. Röst, låttext, allt, tillsammans. Så fint! Det är nästan så att man sitter och blir lite tårögd så en söndagskväll. Men nä.
Jag undrar varför det gjorde mig glad. Borde blivit arg. Som jag blir varje gång jag hör något om er (ni andra er). För han är jag bara arg på. han lurade mig. Den andre är inte samma sak.
Varför skriver jag sånt här? Jag vet inte, tankarna bara kommer när man skriver. (därför man har en bok där man skriver allt sånt utan censur)
Kommer kugga italienskan imorgon och få en helvetets vecka. Men fint ändå. Ser fram emot en biokväll iallafall. Förhoppningsvis fint väder och jobbiga joggingturer.
Förresten så gillar jag regn. Jättemycket. Mysigt att cykla hem från jobb i ösregn. Mysigt att sitta inne i sin säng med te och se film när det regnar ute.
fint det är. nädu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela