eemelieaandersson

gör allt, bara jag slipper plugga

Publicerad 2011-05-26 20:03:12 i Allmänt

Matvanor:

Bästa maträtt? Finns ju en jäkla massa gott. Har ingen direkt favorit, utan mer vad man är sugen på. Pizza tackar man ju dock aldrig nej till.
Bästa efterrätt? Allting med choklad
Bästa dryck? te? kaffe? vet inte faktiskt
Hatdryck och maträtt? blodkorv typ.. hatar teqila och rött vin (fått för mycket haha)
Bästa alkoholdryck? vodka redbull tror jag
Använder du smör på smörgåsen? smör = pålägg.
Smågodis eller färdiga påsar? smågodis såklart
Bästa soppan? broccolisoppa
Favoritglass? lilla glassfabriken italiensk choklad

 Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Så långt den lilla lönen räcker
Har du mer skor än kläder? Absolut inte. Kläder är roligare att köpa
Favoritplagg? Jeans tror jag
Favoritfärg på kläder? alltid användbart är svart. annars är väl blått fint. ah vet inte
Favoritfrisyr: Fint med både nedsläppt/uppsatt. Jag trovs nog själv bäst i uppsatt
Bästa mönster: blommigt kanske?
Bästa accessoar: smycken
Underkläder? Är jäkligt tråkigt att köpa, men ska de köpas ska det ändå vara snyggt
Hatplagg? Hatar väl inte de men har jäkligt svårt för leggins.

Arbete, utbildning:


Jobbar eller pluggar du? Pluggar i två veckor till bara (!). Och jobbar på burger king.
Vad vill du bli? Journalist tror jag. vet inte än
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Nä. Jag är extremt skoltrött, vill ha ett nytt jobb också..
Är lönen viktigast? Klart att lönen spelar roll. Men trivs man verkligen och känner att det är precis detta man vill jobba med så ska inte lönen få styra.

Lite allt möjligt:


Har du barn? Ah hell no
Är otrohet okej? Haha varför skulle det vara okej?
Älskar du någon? Mina fina vänner och familjen såklart
Betyder familjen mycket för dig? Familjen betyder otroligt mycket!
Vart åker du helst på semester? Mot värmen!
Bästa klimatet? Varmt solsken, ja sommar väder eller medelhavsklimat.
Hemmafest eller krogen? Hemmafest

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela