eemelieaandersson

galet

Publicerad 2011-05-06 23:36:30 i Allmänt

Letar bikini i alla affärer. Vill ha allihopa. Nej men en gul från gina iallafall. Skulle köpa den på HM men eftersom nån bloggare la upp den så finns den ju inte att hitta längre. Köpte en jättefin överdel idag. Till min nederdel jag köpte härromdagen. Men visst fan är det typiskt att man köper en färg, sen kommer man hem och ser att den finns i samma mönster fast andra färger, mycket finare. Suck!
Köpte den till vänster, vill ha den till höger. Den fanns ju inte i butik!


Har tittat på en helknäpp film. Hatar filmer som får en att tänka. Filmer ska vara underhållande eller till för att böla till. Jobbigt. Vädert får mig på fint humör.
Har tittat på skolor hela kvällen annars. Överallt, USA, Australien ja allt. Tyvärr är dom flesta tre år. Så länge vet jag inte om jag vill nu. Vi får väl se. Kanske borde söka stipendier. Så mycket som jag velat åka utomlands under en längre period detta året, så mycket har jag aldrig kännt förut. Jag vill. Jag ska. Det ska lösas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela