eemelieaandersson

fint det är

Publicerad 2011-05-19 23:05:07 i Allmänt

Oh, känner mig glad utan anledning. Hur ofta händer det egentligen? aldrig. Har inte pluggat men skit i det idag. Sugen på chips och dippa. Ska helt klart inhandlas till imorgon kväll. Blir en dejt med tvn eller italienskboken imorgon. Känns bra. Klart att jag ör sugen på att kröka, men känslan av bakis och hur lite man får gjort på bakisdagen får mig att inte vara sugen på att kröka. Får ta skolan nu, bara en vecka till ju! Sen blir det chill. Är det bara jag på skolan som tycker bokskogen med grillning ska bli lite småmysigt. Tydligen malin också. Trevligt. Hoppas det fina vädret hittar tillbaka. Mitt humör förändras och blir endast bra om det är varmt och sol ute.
Efterllängtade Rhodos, snart så!


Tur man har halsband så att man inte flashar HELA skiten. PUSS och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela