eemelieaandersson

finisar

Publicerad 2011-05-24 17:22:16 i Allmänt

När lönen kommit och när jag blivit klar med allt jäkla skolarbete ska jag belöna mig själv med lite shopping. Hehe. Nej men dessa är så jäkkla snygga, förvänansvärt på gina. Tycker annars dom har tappat som fan.
Såg förresten delar av Hms höstkollektion och SKA ha den gröna jackan med jättepälsen. To die for. Om jag ens bor i sverige då he he.
Har fallit för märkeskläder. Inte bra emelie inte bra. Vill ha marc jacobs väska. Acne jacka. Mango skor. Saker som kostar mer än vad jag får ut i lön (överdrift men ni fattar poängen) Sånna saker ska man inte falla för ju!
Nä om jag skulle ta och ta tag i filosofin så att man kan bli klar med den skiten någon gång. Har ju inte ens pluggat italienska idag och prov imorgon. Bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela