eemelieaandersson

emmet i sina jontebrallor.

Publicerad 2011-05-28 10:54:46 i Allmänt

Har inte skrivt. Helt sjuk onsdagskväll. Vi är trötta på skolan, bestämde oss för en helgalen utekväll på båten och så blev det. Sen fick en lärare utbrott för att han hade sett det på facebook på oss igår. Ja typ wtf. Ångrar ändå inte det alls! Den lektionen vi missade var totalt meningslös ändå.
Men onsdagen var kul. Trots att kvällen gick alldeles för snabbt. Och att man vaknade av att hör höra någon spy flera gånger i en källare var ingen hit heller, men jaja. Älskar mina fina vänner ändå.
Igår skulle jag ha en hemmakväll med plugg. Somnade klockan fem och vaknade klockan åtta lagom till maten, sen blev det film och sen sova igen. Inget plugg men mys. Nu sitter jag och försöker plugga (går inte bra) sen ska jag till jobb. Ikväll blir det match hos ella hoppas jag hehe. Och sedan gården en liten stund kanske. Borde inte, måste plugga imorgon bitti. Men kan väl ta ett glas eller nått.
Nä fyfan vad jag svamlar. Vilken dröm jag drömde inatt. Vaknade och hoppades att det var sann. Den var som det var för bara ett litet tag sen. Festandet med dom er vi ni han du. Sjuk dröm.

jag och fina josseee. svinbra kvalité och söt man är verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela