eemelieaandersson

el beso del final

Publicerad 2011-05-22 11:31:37 i Allmänt

Sticka till jobb nu snart, börjar bli sen. Börjar om en halvtimma och ligger fortfarande i sängen. Aja, det löser sig. Haha mysig kväll igår. Tills jag fick nått i ögat och va tvungen att gå och lägga mig direkt. Vad fan hände. Gick int eatt öppna ögat. Nått fel.
Mormor va här precis. Hon ska göra ett par shorts till mig. Precis såna som jag vill ha. Liknar dom från HM. Fint och snällt.
Nä nu måste jag börja fixa mig. Hoppas det inte blir mycket att göra på jobb idag. Men det blir det för det är knattefotboll på bulltofta.

Förresten så råka jag somna mitt i ett smsade inatt. vaknar en timme senare av att det ringer och tror jag har drömt allting. Både smsen och ringandet. Mina drömmar är skumma. Svårt att skilja på verklighet och drömmar.
Förresten, hade velat se exakt vem som läser min blogg. Har fått för mig att du gör de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela