eemelieaandersson

don't be afraid to make mistakes

Publicerad 2011-05-17 20:09:31 i Allmänt

Har absolut inget vettigt att skriva

Dagens humör: Ont i huvudet och ryggen och lika gnällig som vanligt..  
Dagens borde: PLUGGA. Kvittar hur mycket jag pluggar för det finns ändå massvis kvar
Dagens frisyr: Fett hår i en lilla-my knut på huvudet. blä
Dagens smink: Concealer and puder
Dagens klädsel: pjamasbyxor och gammal bk tröja
Dagens favoritlåt: mitt hjärta blöder
Dagens planer: Skriva klart engelsk uppsatsen och gå och lägga mig tidigt.
Dagens vill ha: SOMMARLOV och fint väder såklart.
Dagens längtan: Rhodos! Längtar hela tiden
Dagens beroende: Datorn, har nog suttit vid min eller skolans dator hela dagen idag för att plugga eller försöka plugga.
Dagens tråkigaste: Att man kom till lektionen (efter mycket tvekane om man skulle gå elle rinte) och det bara gick att ha lektionen i 30 min. Ångest
Helgens bästa: Lördagskvällen måste ju faktiskt varit det bästa
Helgens mest efterlängtade: En kul utekväll
Helgens pinsamaste: Vad jag sa till en person i lördags kväll. herregud, tur man kan skylla på spriten
Dagens motto: efter regn kommer solsken. (tror jag? hoppas jag!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela