eemelieaandersson

"could use somebody"

Publicerad 2011-05-01 21:47:18 i Allmänt

Gick mot strömmen. Inget Lund och inget Slagt. Lite tråkigt att jag missade Lund, men slagthuset är jag glad att jag missade. Var lite tveksam i början men när man sen på kvällen hör att där är tråkigt också så nej tack.
Hade en väldigt trevlig kväll med väldigt lite alkohol. Satt ute och rökte vattenpipa hur länge som helst. Träffa folk jag inte brukar träffa och snacka/skratta tills man frös ihjäl.
Längtar jättemycket till Rhodos just nu. Vill bara att allt med gymnasiet ska vara över. Har fått låna en balklänning som kostade 3000 och är specialsydd. Vet inte om jag kommer våga ha den faktiskt. Jag menar om någonting skulle hända.
Jag borde träna, får ont i ryggen när jag inte gör de på länge. Borde söka nytt jobb, har tröttnat på att stressa bland fritöser och aldrig få jobbtider. Jag jobbar gärna dygnet runt hela sommaren så jag kan samla ihop pengar till resa. Borde fixa visa kort, borde köpa några fina kläder jag spanat in. Borde pröva bikini innan jag köper dom. Har köpt en för liten underdel och för stor överdel. Borde orka satsa på skolan nu in i det sista.
Fick konstig "komplimang" om man nu ens kan kalla det så, igår. Undrar om det var vad personen tyckte eller om det är för att folk snackar.
Har tröttnat på Sverige. Hittar massa bliggar från folk som gått på sbcc santa barbara och är så jävla sugen. Jag vill! Jag ska.. Har insett att det tyvärr inte går i januari om jag läser en kurs i höst eftersom den tar slut efter skolan där börjar. Vi får väl se hur allt slutar.

Faktum är att jag tänker fortfarande på dig. Och jag kan knappt förstå det själv för vi hade ingenting direkt. Men någonting fastna, och nu saknar jag bara någon egentligen. Blir ledsen av att se hur vissa människor förändras, eller inte utvecklas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela