eemelieaandersson

blir stressad i hjärtat

Publicerad 2011-05-02 20:43:28 i Allmänt

Klarar inte av allt nu. Fan asså. Har tre uppsatser som ska va inom typ tre veckor. Plus prov och redovisning och projektrapport. Inga små uppsatser heller, 8 sidor, 5 sidor. Nä, detta går inte, tar död på mig. Ville jobba mycket denna månaden så att man kanske kan få lite lön till nästa men det ser fan inte ut att gå framåt. Bytt ort min tid i helgen p.g.a balen, och får ju aldrig tider heller. Herregud vad trött jag är på detta! Dags att skriva ett cv och lämna överallt.
Blir så stressad av allt detta att jag aldrig kommer kunna somna. Börja typ gråta innan också. Haha okej nä, jag vet inte vad det är med mig. Det enda jag egentligen behöver är ett ämne till min engelskuppsats så att jag kan börja göra research och skriva. Kan dock inte komma på något som skulle passa in på alla krav läraren har. Ska kolla runt lite på internet om jag hittar något som kanske kan intressera mig lite. Sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. Känns som om morgondagen kommer bli jobbig.
Nä depp humör. Snälla skola ta slut. Typ nu.
och denna låten som sattes igång nu på Malins spotify lista klarar jag inte av. Helvete också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela