eemelieaandersson

back when we where young

Publicerad 2011-05-05 22:11:35 i Allmänt

Finns inte många människor som skrämmer mig. Men du, är någon jag verkligen är rädd för. Vi har ändå ett förflutet som inte många borde ha. Jag var nog kär i dig. Och du behandlade mig sämre än vad som är tillåtet. Det hände även saker som gjorde att du blev ett ännu större skräckobjekt.
När jag då ser dig (tillbaka från var du nu har varit) på bussen förra veckan blir jag faktiskt nervös. Tittar ut och låtsas inte se. Du ser inte heller och jag tänker skönt han känner inte igen mig. Men tydligen. Helt plötsligt skrivs det på msn och bes om nummer.
Vissa människor kan man förlåta med tiden för att folk förändras. Men vad du gjort mot mig, men framförallt mot andra. Går aldrig att förlåta.
Vi gjorde dumma saker jag och min vän Alva på den tiden. Vi hade så jäkla kul alltid, men fan vad vi gjorde dumma saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela