eemelieaandersson

ännu fler tankar klottrade nånstans

Publicerad 2011-05-22 23:55:34 i Allmänt

Oj, jag tänkte på att nu kan man ju inte göra sådär. Innan skrev jag precis vad jag kände och tyckte. Ska jag göra det nu med fast jag vet att betydligt många fler kan se. Vilken "risk" man tar genom att länka sin blogg. Lite läskigt att inte veta vem som läser. Vem som läser ibland och inte bryr sig, och vem som läser varje dag flera gånger dagligen. Idag har jag än så länge 9 besökare och 25 klick på sidan. Vem är du? Nä orka bry sig. Tänker inte modifera (stavning?) mina tankar att göra någon man inte bryr sig om till lags.
Har fått nån typ av storm i min hjärna och tänker helt enkelt för mycket på två personer. Eller njaa, kanske inte bara på dom va. Det hade ju varit ganska löjligt. Nu är klockan mer än vad den skulle bli och jag har inte öppnat italienskboken idag. Kommer gå åt helvete imorgon men jaja. Nu ska jag sova och förhoppningsvis inte drömma.
ohhh ta mig till rhodos nu. Skitier i studenten och allt, vill bara iväg med mina älsklingar. hehe

Nån månad gammal bild. Jätte ostädat rum. Minns den kvällen tror jag. Med dig. Det var lite bra. tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela