eemelieaandersson

what are words

Publicerad 2011-06-28 23:53:21 i Allmänt

Aj vad det gör ont. Utgång igår, kul men kände att jag inte borde gjort det. Istället för att ha varit på stranden har jag legat i sängen med smärta hela dagen. Det trycker som fan i bihålorna. Läkaren imorgon bitti, får väl se vad han säger.
Tittar fortfarande på vad man ska göra av sitt liv nu. Mest problem. Vill göra allt. Vet bara att jag inte vill göra inget. Nu borde jag verkligen sova. Ska vara hos doktorn klockan kvart över nio. Hoppas nästan att jag får pencilin så att jag kan bli frisk nån gång!
Gillar inte att sjukanmäla mig från jobb, behöver pengarna. Men är man sjuk så är man. Det händer faktiskt inte ofta att jag sjukanmäler mig. Vad kan det vara, tredje dagen på ett år. Faktiskt bra jobbat.
Måste bli en resa i augusti. Ska jag klara hela hösten i Sverige så ska jag bort i augusti. Usch ja.
Nä svammel svammel, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela