eemelieaandersson

thats what friends are for

Publicerad 2011-07-13 14:02:00 i Allmänt

Grattis till mig. Grattis till er. eller nått typ?..
Jag som skulle vara ledig idag och sola och springa och allt. Suttit inne och försökt fixa min dator hela dagen. Borde väl nästan snart börja fixa sig! Eller sova lite kanske. Ändå bra dag. Födelsedag o allt. Fina presenter, fina vänner, fin familj.
Blir lite störd på att man ens kan säga så. Hur mycket bryr man sig då egentligen. Visst jag hatar egentligen att vara i centrum och allt dedär, men ändå lite min dag.
Undrar om du eller du eller du skriver grattis. Inte någon tror jag. Nä, jag förstår faktiskt ändå.
Nej sova lite nu kanske, eller springa. Jobbigt val. Ikväll blire party iallafall!
Hugs n kisses you sweet thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela