eemelieaandersson

inte lätt

Publicerad 2011-07-04 01:16:03 i Allmänt

Nej, det är fan inte lätt. Inte nånting. Ligger hemma och är sjuk och går på pencilin. Fan vad man börjar fundera. Känner mig inte lika dålig längre så nu får man mest svårt att sova. Såg precis saker jag inte ville se.
Internet är en bra uppfinning. jäkligt bra. Men trots det är jag gladare när jag är utomlands och inte kan komma åt internet alls. Jag vill leva i nuet. Har svårt att göra det här. Minns varför jag vill flytta. Varför jag vill börja om. Varför jag vill bo där det är varmt.
Tror inte jag vill träffa någon. Även om pirrandet i magen är mysigt, nej orkar inte. This one is for you and me, living out our dreams. Mina drömmar.
Kom och tänka på det idag för första gången. Det kommer nog bli lite jobbigt ändå. Fast jag inte vet så mycket. Det var inte snällt. Antagligen det som var meningen också. Men jobbigt kommer det säkert bli. Nä, nu vill jag iväg. portugal rhodos vad som helst. Bara det är snart, och det är det. portugal iallafall. Man inser aldrig hur bra man har det egentligen. Strävan efter det omöjliga är alltid lättare att känna än lyckan för det man har.
Men hur blir det då när man tvivlar på det man har och inte har. Då blir det hela mycket jobbigare. Ingen står ensam. De finns många gånger då man tvivlar. Jag vet inte nu var jag har dig eller dig. Sånt får man helt enkelt lära sig.
Jag behövde skriva av mig. Tack och godnatt, nu måste jag sova. Trots mina problem med att somna på kvällarna. To much toughts right now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela