eemelieaandersson

"Getting back with your ex is like taking a shower, getting out, and putting back on the same old dirty pair of underwear"

Publicerad 2011-07-31 23:37:59 i Allmänt

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Inget Barcelona, plugg i helsingborg istället. Ångest men blev ändå bra. Får hoppas på USA eller England i Januari istället.
Sitter och har kommit hem från jobba toch duschat, nu blir det dags för film och sova tidigt. Bor ensam och trivs fan ändå. Samtidigt ska det faktiskt bli skönt att få hem familjen.
Fan denna natten var skum. Trodde jag drömde allt, men nej jag fick verkligen ett samtal och ett sms från han. Vad fan liksom? Varför jag? Varför frågar du mig? Hur ska jag veta?
Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela