eemelieaandersson

det går typ bra nu

Publicerad 2011-07-11 00:22:15 i Allmänt

Så jävla bra. Eller nått i den stilen. Portugal jättesnart. Inget jobb och massa mys och sol. Inget festande i malmö. (faktiskt skönt).
Drog ut lite sådär halvt spontant igår med mollymus. Kände att fan, malmö är inte rhodos när man står och vickar på röven i sina höga obekväma skor. Fuck detta sa vi och tog shot efter shot, bytte skor till platta och hade en jäkligt kul kväll. Jag hade det iallafall. Mindre kul att man gjort av med ca 1000kr på två dagar (falsterbo, slagthuset).
Födelsedag på onsdag. Vill men ändå inte. Jag menar hur ska de gå.
Är så jäkla trött på folk som är egoistiska. Det finns så extremt många i denna värld som är alldeles för egoistiska. För visst ska man vara det ibland! absolut, men fan inte alltid. Och hitta dig/sig själv. Det är inte lätt nu. Jag menar vad gör man, jobbar på bk och har ingen framtid. Visst har jag kanse en framtid, men jag vet ju inte hur den ser ut. Kan vara jobbigt att inte veta, men samtidigt kul. För ja jäklar vad jag insett att sverige är inget för mig mycket längre. MAX ett år till. Men då är det bara för det finns en utbildning som börjar augusti nästa år jag vill gå i London. Kankse. Eller santa barbara i januari. Vi får se.
Tanken var att jag inte ens ville med till Portugal med famlijen. Tur jag ändrade mig. Skönt det ska bli även om det blir lite intensivt hängande med familjen mot slutet. Nä, sommaren som planerat ser bara ut att bli bättre och bättre. Så jäkla mycket kul. Tiden går så fort. Snart kommer sommaren vara över. Jag menar, halva har väl typ redan gått, jag har bara hunnit en vecka i rhodos och varit en massa sjuk. Mindre kul.
Föresten så var jag i falsterbo/ljunghusen först, i fredags. Trots pencilin och allt var det trevligt. Gud vad man uppskattar människor som växt upp lite. Hittat sig själva och är uppriktigt trevliga mot alla. Speciellt tjejer brukar annars vara experter på att spela bitchar.
Jag känner att jag vill skriva mer, skriva exakt vad jag känner och tänker om dig eller dig. Men så blir det inte. Jag är bara trött nu. Trött för det har varit en lång dag och tuff natt, trött för att det känns som att det alltid är samma med samma människor, trött på.. ja både det ena och det andra typ eller nått. Framförallt jätteflugan i mitt rum som vägrar vara tyst.
jaja nä, livet är ändå fint just nu. Ska sova, jobba på mammas jobb imorgon, springa (ÄNTLIGEN FÅR JAG SPRINGA) och annat trams. godnatt och puss på gumpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela