eemelieaandersson

"goodbye my lover, goodbye my friend"

Publicerad 2011-12-21 18:04:17 i Allmänt

Idag har jag skrivit klart min hemtenta(snart), laddat ner ny musik, städat rummet, växlat pengar, fixat böcker, köpt vad som fattas till resan, varit med mollannollan. Ska snart börja packa.
Idag var det en kompis  som ville träffa mig och säga hejdå haha. Fina molly.
Tänkte mest säga hejdå. Och godjul. Ville också säga att detta året har varit det bästa någonsinn vad jag kan minnas. Har rest mycket. Kommit nära fina vänner. Tagit studenten. Börjat studera på högskola och levt studentliv i Lund. Ahh nä, detta året har varit helt jäkla amazing! Inte ens någon vinterdepp för att hösten har gått så otroligt fort. Bättre kan det bara bli med Malaysia resa imorgon.
Visst jag kanske inte har levt på bästa sättet eller hälsosammaste, men vad gör det. Har ju haft så jäkla kul. Trivs. Tänker inte ändra mig förrän förändringar sker. Typ?
Nu måste jag verkligen skriva sista på hemtentan. Och börja packa såklart..
Snart till värmen. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela