eemelieaandersson

"för dig skulle jag göra allting tusen gånger om"

Publicerad 2011-12-05 22:13:42 i Allmänt

Första hösten på flera år. Första hösten på flera år som varit så jäkla bra. Vinterdepressionen har varit framme typ tre dagar (kan man ju lätt skylla på mensverk!?). Också första gången på flera år som ingen kille finns i mina tankar eller mitt liv under hösten. Kan väl säkert vara någon koppling där gissar jag.
Jag har mycket att göra nu. Hela tiden fram tills den 22. Stressar, men får ingenting gjort. Körkortteori ska pluggas, observations uppgift ska göras, projektarbete ska göras, träffa männiksor man aldrig ser ska hinnas med och såklart en hemtenta till på de. Vilken känsla det kommer vara när man sitter helt färdig på planet ner till Malaysia den 22! Men vad händer sen. Jag har varit så inställd på allt nytt denna terminen att jag kanske lite glömt bort nästa år. Drömmar och planer finns det gott om, tid och pengar finns det däremot mindre av. Man får väl ta det som det kommer. Inviger det nya året på andra sidan jorden och kommer inte va helt klar med skolan förrän 13 januari. Efter det blir det ännu mer körkortssatsning (ska ta det!). Sen får vi se. Göteborg nånstans på vägen kanske?
Tänkte jag skulle träna imorgon, behöver träning även om jag kanske egentligen mer behöver plugga. Lite körigt.
Nej nu ska jag krypa ner i sängen, läsa lite kurslitteratur som sömnläsning och sova ut inatt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela