eemelieaandersson

besvikelsen i någon annans ögon.

Publicerad 2011-12-18 18:56:15 i Allmänt

Berättar att jag inte haar några planer för nästa termin. Skulle man ju inte gjort. För ack vad jag är dålig då ju. INTE PLUGGA?! vad fan ska du då göra?
Som alltid har jag många planer. Prio ett till en början nästa år blir körkortet. Efter de skitet är över ska jag fan utomlands. AH, så jävla trött på detta. Vad jag ska göra utomlands? ingen aning. Det blir ett senare problem. Har faktiskt funderat på att gå igång med sökprocessen till newyork eller london till nästa höst. Måste ju göra nått vettig av mit liv eller hur va det nu?
Samtidigt känner jag mig så ung. Jag har så lång tid kvar innan jag ska va färdigutbildad och skaffa ett seriöst jobb och liv. Andra stunden känner jag mig gammal. Inga år får gå till spillo. Ska man bli nånting ska man bli det när man fortfarande är ung. Jobbigt.
Speciellt när det känns som att valet inte helt ligger i mina händer alltid utan man får en massa predikan om hur man ska göra och vad som är rätt eller fel. Låt mig leva mitt liv! Det kommer sluta bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela