eemelieaandersson

"vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer & längtar efter något som kan rädda mig"

Publicerad 2011-08-30 17:32:46 i Allmänt

Det var underbart. Det var precis vad jag behövde igen. Rhodos, blev bättre än förväntat (om det ens kunde bli de?). Nu är man tillbaka till verkligheten. Gillar att plugga. Det är faktiskt kul. Däremot har jag tröttnat på Sverige. Född i fel land. Önskar jag träffade någon som var som jag, som vill som jag, som kan lämna allt som jag. Om jag pluggar, jobbar eller ja någonting, gör mig ingenting bara jag får komma utomlands. Hade allt planerat. Inget är alls säkert längre. Vet inte vad jag vill. Önskar att jag visst exakt vad jag vill plugga till och vad jag ville bli.
Måste verkligen gå igång med körkortet. Lägger all energi på plugg just nu och det är bara andra dagen. Redovisning på en kvart imorgon och läsa som fasiken idag.
Håller ögon och öron öppna för alla förslag om utomlandsflytt....

Packad med ett hemsk smile. Men det märks iallafall att man var lycklig. Dygnet runt var det ren lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela