eemelieaandersson

inget har någonsinn varit så jobbigt

Publicerad 2011-08-06 00:00:32 i Allmänt

Jag kan inte sova. Det kommer aldrig gå. Jag kan hålla nån jävla mask nästan en hel dag men sen orkar jag inte mer. Vad fan händer nu. Var det någon som tänkte på mig, på oss. Mitt liv har kastats uppochner och jag vill ingenting längre. Allt känns verkligen helt meningslöst. Plugga, för vadå? Ta körkort, varför?
Jag önskar varje sekund att allt var som innan. Inget svek, inga tårar, ingenting.
Allt kommer bli bra. någon gång kommer det bli bra på något sätt. Men det känns som att jag har förlorat den viktigaste personen i mitt liv. någon man stått så nära, så länge, alltid. Äcklas..
Fina vänner och världens bästa bror. tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela