eemelieaandersson

you are beautiful

Publicerad 2011-04-17 23:45:43 i Allmänt

Påsklov, så skönt. London snart och jag längtar. Där är 22 grader varmt och sol.
Nu har vi preliminärbokat en resa till rhodos för 2500 två dagar efter studenten. Känns så jävla bra! Ångest över jobb bara. Får aldrig jobba känns det som. Den 7de har jag bal, då ska alla på jobb jobba utom två stycken, ingen av dom kan ta mitt pass. Så just nu ser det ut som att jag ska jobba på balen! WHOHO..

Fredags var det båten. Var inte alls taggad, och hade egentligen hellre stuckit ut lördagen. Men men, blev lite för mycket dricka också. Har ett svagt minne av dessa bilderna och typ att jag fick hicka.. de va väl allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela