eemelieaandersson

njuter av varje sekund

Publicerad 2011-04-19 23:35:22 i Allmänt

Jag är ofta negativ, jag gnäller mycket, kan gråta lätt och känner mig ofta deprimerad. Men när det är sol ute, då försvinner alla problem känns det som. Jag klarar inte av vintern, jag älskar sommaren. Tror jag fötts i fel land.
Idag har varit en fin dag. Började med att jag vaknade och visste inte riktigt om jag fortfarande var full eller bara extremt bakis. Det blev iallafall omelett och kött till frukost. Sov bort hela dagen i sängen, eftersom huvudet dunkade för mycket ute i solen.
Ville gå ut och gå, och tydligen så var Malin ute redan så träffade henne vid höja sen promenerade vi till folketspark. Köpte pizza och satte oss i folkets park. Insåg att man borde ha grillat, men pizza är faktiskt bästa bakismaten.
Stack hem och sen blev det en snabb runda till bo01.
Jag vill vara överallt utom hemma när det är detta vädert. Verkligen älska livet känsla, fast jag inte tränar, äter fet mat, har massa plugg och var sjukt bakis idag.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Ska upp sju imorgon för att åka till tandläkaren. Börjar dagen med bedövning i hela käften och makeover bland tänderna. Nervöst, men fan jag har längtat efter att få fixa skiten!

Jag tänker fortfarande ofta på dig. Speciellt när jag av misstag drömmer om dig.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-20 10:21:41

tänker på dig med gummaaaaaan! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela