eemelieaandersson

det var då jag förstod

Publicerad 2011-04-27 22:21:50 i Allmänt

Denna dagen har jag tillbringat hemma. I trädgården mest eller i min garderob. Har rensat hela byrån och hela garderoben, det var inte lite jobb faktiskt! Nu blev det iallafall fint och jag fick plats med mina fina saker från London.
Imorgon blir det skola för att djura projektarbete, sen vipkväll på topshop i Lund. Skulle egentligen fika med Ling men insåg att projektarbetet kommer ta tid. Så fikan framflyttad till fredag.
Vissa vänner man har pratar man inte med varje dag, men när man väl träffas kan man verkligen prata om allt och det känns som om man fortsätter från där man sluta sist. Så jävla härligt med såna människor.
Jag har tröttnat på skolan, samtidigt som jag faktiskt har blivit väldigt taggad på att börja skolan efter sommarlovet. Kommer jag in på den kursen jag sökt så blir det mest som en kul grej, för att lära sig om något jag tycker är kul och kanske komma in lite i studerandet. Jag vill inte vara stuck på bk. Känns som om jag ahr allting framför mig hyfsat planerat, och förvånansvärt som det är så glädjer det mig faktiskt. Även om planerna inte följs, så känns det bra att ha mål och veta någorlunda vad jag vill.
Just nu känns det så jävla bra att jag, ella, josse och malin har bokat resan till Rhodos. Ska bli så skööönt att redan två dagar efter studenten sitta på flygplanet med en veckas festande framför sig till Grekland. Helt jäkla underbart!
Och ja, London resan var helt amazing faktiskt. London är en stad jag hade kunnat tänka mig att bo i. Med lite pengar till ett boende kanske man kan flytta dit och söka jobb. Jobbar ju faktiskt väldigt många svenskar i affärerna, resturangerna så borde inte va så svårt. Äh vi får väl se!
Förutom att ha städat hela garderoben idag har jag lyckats hitta en balklänning. Klickade hem den direkt eftersom jag visste att ingen av mina kompisar skulle ha den, och jag inte är speciellt sugen att lägga 1200kr på en klänning jag använder en gång.
Hittade en jättefin i London, men som sagt jag tycker verkligen det är för dyrt. Denna kommer från HM och kostar 500, lagom. Kanske lite pinsamt att den kommer från HM men ändå, tänk om man inte ens har kul den kvällen, ska man då lägga 1200 på en klänning. Nejtack!
Nä babblat en jävla massa skit just nu, känner att det snurrar runt lite för mycket i huvudet. Har börjat "stalka" idioter och jag vet inte riktigt vad det är med mig. Ska sova nu, godnatt

När vi sov tillsammans, och det faktiskt kändes bra, då insåg jag att jag är redo igen. Och jag vill igen..
Fast på nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela